КММ “ Шоқан Уәлиханов атындағы жалпы орта білім беретін мектебі”
КММ “ Шоқан Уәлиханов атындағы жалпы орта білім беретін мектебі”

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Кодтау сағаты

16.02.2020

        «Кодтау сағаты - 2019» дүниежүзілік компьютерлік апталығының дүниежүзілік бастамасы төңірегінде 

          Ш.Уалиханов атындағы орта мектебінің 3-11 сынып оқушыларымен танымдық сабақ өткізілді.

"Кодтау Сағаты " - оқушыларды бағдарламалау дағдысына шабыттандыруға бағытталған дүниежүзілік бастама негізінде 

Ш.Уалиханов атындағы  орта мектебінің 3-11 сынып оқушыларына информатика пәні аясында өткізілді.

 Сабақтың мақсаты: XXI ғасырдағы негізгі дағдыларының бірі – оқушылардың бағдарламалауға қызығушылықтарын ояту, жас ерекшелігіне, ойлау қабілетіне қарамастан әркім бағдарламалауды үйрене алатынын көрсету, бағдарламалаушы мамандығымен таныстыру, бағдарламалауды үйренуде табысқа жету жағдайын құру.Бұл бастама тек IT-индустриясымен өз тағдырын байланыстырғысы келетіндер үшін, бағдарламалау дағдыларын дамытуға ғана емес, сондай-ақ оқытудағы заманауи интерактивті технологияларды қолдануға бағытталған. Мұның барлығы оқушылар мен мұғалімдерге мектептегі информатика пәні қызықты пән екенін көрсету үшін арналған. Күн сайын қатысушы оқушылар үлкен қызығушылықпен атсалысып отырды.

Бағдарламаудың  екінші күнінен бастап төмендегі құрылған кестеге сәйкес сабақтар өткізілді.   

   №

        сынып

                  уақыты

сабақтың  тақырыбы

пән  мұғалімі

    1

       3 

              11.12

«Абзац. Мәтінмен жұмыс»

         Калиева А.У.

 

    2

       6

              12.12

«Растрлық-векторлық графика»

   3

     5-6

               13.12

«Информатика әлемі»

4

3-11

     09 - 13.12

«Кодтау   сағаты-2019»

 

 

 

 

 

 

 

 

«Қазақстанда Код сағаты-2019» сабақтың өткізілу форматы:Оқушылар  мектептегі бар компьютермен  деңгейлік ойын есептерін кейіпкердің белгілі бір іс-әрекеттерін бағдарламалау арқылы өтуі тиіс. Сабақ соңында оқушыларға "Кодтау сағаты" сабағын өткендігін туралы сертификаттар берілді.

        

 

Просмотров: 10630


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст